Isnin, 4 Jun 2012

Happy Belated Birthday to Myself!

Pix Source:Credit to HERE
So me and him shared the same birthday, 3rd of June! June baby, June!

Setahun lagi umur aku meningkat. Alhamdulillah.

Sepanjang hidup, aku di kelilingi oleh orang-orang yang baik dan disayangi.

For all the warm wishes, THANKS EVERYONE. i appreciate it the most.

Terima kasih di atas semua doa. Moga yang terbaik milik aku nanti. 

InshaAllah.

p/s: I love my age!

special thnx to my good friend, Naju. this is Absolutely beautiful. Absolute Choc from Secret Recipe.



27 ulasan:

  1. Umur ko sama ngan Nadal ke??? or tarikh je sama???

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku "suka consider" umor aku sebaya dia. hahahaaa. ;)

      bole?

      Padam
    2. but, i love my real age MORE. :-)

      Padam
  2. happy birthday... happy & healthy always...!!!

    BalasPadam
  3. hepi besday Mas, hepi besday Nadal ! ;)

    BalasPadam
  4. wahhhh sama ngan rafa ekkkkk?

    BalasPadam
  5. i loveeee ur age too! ehem...sebab your age is my age. hahaha!

    BalasPadam
  6. Saengil Chukha Hae MasZubir!

    Btw, aku dah rasa Mocha Glacier ituh..dan mmg rasanya macam berada kat tempat ada glacier...(Matilaa xder kaitan!)

    BalasPadam
  7. Selamat ulangtahun kelahiran, awek Rafael Nadal !
    Wakjan nak kek ! Tak dapat kek besor, belanja kek lapis Apollo semua perisa pun jadilah ( :

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehehee rafa itu adik saya ooppss!

      :-)

      Padam
    2. gelak guling aku bila WakJan mintak kek lapis apollo.. blaja perkataan baru cawan arini!! nk buh lilin dak WakJan? :p

      Padam
  8. hepi besday...
    kek SR marbeles... hehee

    BalasPadam
  9. doa kan kesejahteraan sepanjang usia..

    BalasPadam
  10. Happy Birthday MasZuber! Bila nak open table? secret recipe pn takpe taraf aku ni...kekeke.

    Semoga panjang umur dan murah rezeki slalu~

    BalasPadam
  11. happy, happy birthday awak!

    BalasPadam
  12. salam sejahtera...marilah kita sama2 buat hashtag #ElySuhaili

    BalasPadam
  13. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    BalasPadam