Jumaat, 23 Disember 2016

KEDAI KAKI TRAVEL

hi hi hi

Lama sungguh tidak bersiaran di sini.

Tetiba terpanggil nak hapdet pasal business sampingan kami suami isteri sejak setahun yang lepas. Actually bisness ini bermula sejak aku ambil cuti jaga anak 2 bulan pada November-Disember 2015 yang lalu. Kiranya baru setahun jagung la juga Kedai Kaki Travel ni.

Alhamdulillah, walaupun baru setahun jagung, dah banyak membantu kami anak beranak menambahkan income kami sekeluarga. Almaklumla, sara hidup memang tinggi dok kat KL ni. Di samping komitmen anak yang akan bertambah tak lama lagi. Maka terpaksalah pikir cara lain untuk menambah income sedia ada kan.


Apa yang kami jual di Kedai Kaki Travel?




InshaAllah tak lama lagi kami nak tambah product berkaitan winter clothing plak. Jeng jeng jeng, harap2 mendapat sambutan la hendaknya.

Jika nak tahu dengan lebih lanjut pasal Kedai Kaki Travel ni, boleh la ke Facebook Page Kedai Kaki Travel dan IG Kedai Kaki Travel ya! 

Selamat Berhujung Minggu dan bershopping. Dah start cuti ke memasing ponnn ??? :-)

4 ulasan:

  1. menarik pula tupperware tuh hi hi hi. moga bisnes berkembang maju kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya PAK IBRAHING seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan MBAH SORE yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 4D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada MBAH SORE dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH SORE saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, MBAH SORE adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 085-256-133-981

      Padam
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BalasPadam