Jumaat, 22 Julai 2011

shipwreck..

tah kenapa tah zambrotta plak ade di sini.

hari itu kami berjumpa.

perjumpaan kedua bagi tahun ini.

pelik.

keadaan diri dia lebih sihat,

berbanding bulan februari yang lepas.

tetapi masih kurus dan nampak tidak terurus.

meruntun rasa kasihan di hatiku.
 
rambut dia semakin panjang,
sudah boleh diikat.

lebih menampakkan rupa persis orang Rom di atas.

dalam hati, aku rindu dia yang dulu, tapi apa yang telah berlaku begitu menyakitkan. Perlu gagah untuk tutup buku itu.

the end.

20 ulasan:

  1. zambrotta tu pun muka kasihan~

    alololo~~senyum sikit la kakak~

    BalasPadam
  2. mungkinkah sidia yg dimaksudkan iras dgn gambar diatas??? hihi

    BalasPadam
  3. hey zambrotta is my favourite!

    BalasPadam
  4. @bujal:

    tengah senyum la nie..

    BalasPadam
  5. @redTupai:

    ko kene tengok dia mase muda remaje dulu..terpaku aku hahhahah

    BalasPadam
  6. Pompuan memang suka merembes tgk player bola Itali. Sekian.



    ~miahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  7. Hmmm.. Semoga dapat tutup buku lama 2 dan buka buku baru k..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. amboi komen dr. faiz tu...aku tak merembes pun tgk player Itali...aku merembes tgk Saheizy Sam ada la...ahaks...

    BalasPadam
  9. buku perlu ditutup terus.

    *gile kejam aku~

    BalasPadam
  10. owh.. kuat semangat jugak MZ ni :)

    BalasPadam
  11. @daddy Z:

    hahahhaah merembes? whats that supposed to mean? ;p

    nways, saya prefer tgk liga italy berbanding epl. they play better football, betul kan?

    n yes, their good looking figures are a BONUS :)

    BalasPadam
  12. @nazira:

    sy tgh cari buku baru di mph nie..:)

    BalasPadam
  13. @wahida:

    saye pun suke sammmmmm shaheizy! comel kan dia?

    BalasPadam
  14. @miss nina:

    kenkadang idak juge..;(

    BalasPadam
  15. selalunya buku lama dijadikan rujukan


    tak ada siapa yg boleh padam memori
    kecuali gila dan hilang ingatan

    hehe...


    taste tinggi kau ni.


    :P

    BalasPadam
  16. @BDC:

    kalo kite tutup buku tidak bermakna isi kandungan buku semua dilupuskan. mane yg baik jd pedoman, mane yg hangit jd peringatan..huhuhuuu

    taste aku sambal tempoyak.hmm sedap.

    BalasPadam