Ahad, 31 Julai 2011

Experiencing Temasek aka Singapore 10: DuckTours Wacky Quacky!

Ini adalah sambungan entry dari SINI.

Kehangatan bola dengan team Harimau melawan Singa yang lepas menaikkan kerajinanku untuk menyambung entry Experiencing Singapore aku nie. Kali ini aku nak share mengenai  Duck Tour. Kalau sebelum ini aku dapat panorama river cruise seperti di SINI dan SINI, kali ini aku nak cuba tengok dari angle yang lain, melalui laluan lautnya pula.

Source
Kenapa dipanggil DuckTour? Sebab tour nie cover jalan di darat dan air. Macam itik la..bole keja orang dengan laju di darat dan kejar itik betina di air dengan laju gak ;p
Nways, kenderaan yang diguna untuk Duck Tour ni pun comel sebenarnye.

Semangat sungguh memasing!

Ok, besar sungguh kereta itik ini. Survived Taufan Katrina!









Waktu kami naik DuckTours dalam pukul 6 petang dah. Pasal tue agak kelam jea awan masa tu. Afterall, aku enjoy trip duck tour nie. Especially masa dia nak masuk dalam air dari darat. Confirm sesiapa yang duduk seat sebelah KIRI akan basah dengan percikan air laut yg masin itu. Jadinya, kalo korang naik bende nie in near future, ambil port sebelah kanan yea. kalo tak basah macam aku nanti. Anyhow, walau basah tapi best!

:)

6 ulasan: