Rabu, 20 Julai 2011

smokers out there.

Situasi: Lunch di cafe bangunan sebelah. 

A Fully air-conditioning cafe.

TETAPI, ada juga spesis manusia yang mahu merokok kat tempat itu. 

Apa ke jenis agaknya manusia yang macam ni. Terpampang Sign Kawasan Larangan Merokok. Bajet bila merokok kat tepi tingkap (yg dibuka sikit), asap rokok itu pandai la tak pegi ke tempat lain, terus keluar bangunan. Agak-agak kalo dah 10 ekor “hansaps” buat macam tue, dapat agak tak macammana keadaan café beraircond itu. 

Wahai spesis manusia yang sebegini, tolongla berkesedaran sivik sikit.  

Janganla jadi bodoh lagi sombong lagi angkuh.  Please la,

DO NOT LET OTHER PEOPLE BREATHE WITH YOUR SMOKE..

haihh..

11 ulasan:

  1. tak tahu membaca tu, kalau nak hisap rokok pegilah kat toiletkan. tension, kalau kat kedai mamak lagi tenson , kita duk sebelah di selamba je hembus asap. kuang ajak tu

    BalasPadam
  2. siram je dengan air sirap~~

    BalasPadam
  3. lain kali panggil bomba, pancut je dia orang tu guna hose yang paling besar sekali ..

    BalasPadam
  4. pegi carut depan muka dia...!

    uncle backing!

    BalasPadam
  5. kak ina DDC:
    entahle, ape yg dipikir oleh spesis manusia yang macam tue. memang pentingkan diri sendiri.

    BalasPadam
  6. @bujal:

    huhuhuuu kalo ikot hati mau macam tue. tp macam emo pule ;)

    BalasPadam
  7. @uncle lavender:

    wow, exotic suggestion.

    BalasPadam
  8. @uncle gedek:

    saye penah tegur secara berhemah sebelum ini. tapi x jalan. mungkin dengan carutan mungkin berkesan.

    BalasPadam
  9. haha.sy pon tak paham dgn SMOKERHOLIC ni..dalam tandas pon balun isap rokok..aiya

    BalasPadam
  10. 2 la.. kadang2 geram tau ngn orang jenis mcm ni.. Jom la kita sama2 wt cm iklan xnak merokok 2..hu3..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. huhuhu seswai sgt,

    yg tak tahan skrip dia, "bukak mulut bau longkang"

    mesti berasap jea sesape yg dengor, ye dak?

    BalasPadam