Isnin, 6 Februari 2017

REVERSIBLE DOWNCOAT: DAZ XTRA LITE DOWN JACKET

HI HI

Hari ni aku nak share satu product dari Kedai Kaki Travel. Seswai sangat dipakai sewaktu musim Autumn, Spring dan Winter.

.
Bila travel ke tempat sejuk nie, masalah utama ialah berapa banyak jacket nak bawak kan.
.
Nak bawak banyak helai nanti penuh dan berat pulak bag.. kalau bawak satu helai jer, takkan la hari-hari pakai jacket color sama jaa.. haihh..
.
Nah nie dia XTRA LITE DOWN JACKET daripada DAZ.

Apa Kelebihan XTRA LITE DOWN JACKET daripada DAZ ni?
.
DOUBLE SIDE - Boleh pakai kedua-dua belah, so tak payah la korang nak bawa 2 jacket.. tak ada la nanti hari-hari nampak macam korang pakai jacket sama jer.. dan yang penting dalam gambar nanti nampak la jacket color lain sket.. huhu
.
 SANGAT RINGAN & Selesa dipakai.. tak payah nak risau berat beg bertambah banyak sangat..
.
TAHAN SEJUK - Di dalamnya nya adalah bulu itik (90% Duck Down 10% Feather) yang akan membantu manjana haba.. bukan polyester hokayyy!
.
MUDAH DIBAWA - Boleh dilipat hingga kecil dan dimasukkan dalam pouch... memang jimat ruang bag korangg!
.
Ada 2 pilihan warna untuk Ladies
a) Black & Purple
b) Violet & Pink

.

Ada 2 pilihan warna untuk Men
a) Black & Red
b) Blue& Grey


SIZE AVAILABLE : S | M | L | XL | 2XL | 3XL (Sila rujuk carta saiz)
.
================
🔷BERAPA HARGA NYA?
.
 Harga RM180 Sahaja (Ladies)
 Harga RM185 Sahaja (Men)
.
🚚 ðŸšš PERCUMA PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA!
.
ITEM READY STOCK!
.
🔷Tekan butang "SEND MESSAGE" atau Whatsapp ke 012-9767045 untuk order


Sedikit Pesanan Penaja:

Jika korang pergi luar negara, especially yang pergi masa winter yang sejuk beku itu, korang kena aware pasal LAYERING SYSTEM bagi winter wear. Walau setebal mana pun coat yang  korang pakai, kalau pegi masa suhu bawah sejuk beku, korang WAJIB apply winter layering system dalam pemakaian korang. Long John / sweater dah memang wajib yea pakai di dalam sebelum korang pakai winter coat memana pun. Ini untuk memastikan supaya pakaian yang korang pakai itu betul-betul dapat memanaskan badan korang dan korang selesa walau suhu sejuk sangat. Itu yang penting, korang dapat travel dan selesa walau di mana korang pergi.

Ok sekian dulu sesi sharing kali ini :-)

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya PAK IBRAHING seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan MBAH SORE yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 4D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada MBAH SORE dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH SORE saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, MBAH SORE adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 085-256-133-981

      Padam
  2. Balasan
    1. Boleh di Amara Residence Bt Caves. Call 0129767045 utk arrange COD 😊

      Padam
  3. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BalasPadam