Isnin, 2 Januari 2012

Tulang

Anlene?

Iya saya sudah bermula minum susu ini sejak dari hari ini!





Demi kesihatan tulang yang semakin..

hehe

16 ulasan:

  1. tulang saya perlukannya jugak! hihihi~

    BalasPadam
  2. bagus n good luck... jgn 'warm2 chicken boop' ajer mcm ahkak neh haaa....hihihihihi

    BalasPadam
  3. semoga sampai bila2..he he
    selalunya saya tak pernah abihkan pack tu pun..

    BalasPadam
  4. yup..me too...dh lame pon minum susu ni...kena paksa ngn doctor sbb katenye krg kalsium..wuwuwuuw

    BalasPadam
  5. @GB:

    aku rase kita dah kena start minum dan GB..huhuhu

    BalasPadam
  6. @k.ziela:

    saya pon slalu gak angkat2 taik ayam nie..heheee

    BalasPadam
  7. @soo hae da:

    :-) mari gigih menghabiskannye!

    BalasPadam
  8. susu ni bagus.. tp mase mule2 minom ulu asek nak kentot2 je.. hehehhe.

    BalasPadam
  9. selamat tahun baru 2012 Mas !!!

    mesti rajin2 minum demi kekuatan tulang, sebab lepas ni kan nak sambung jelajah satu dunia...hehehe...

    BalasPadam
  10. okay!


    aku pun nak minum jugakkkkk!!
    :D

    BalasPadam
  11. kami pon... tulang makin berkarat..

    BalasPadam
  12. @eda_ej:

    kentot..yeke..idak le pule kt sy. byk angin tue kalo kentut ;)

    BalasPadam
  13. @Daddy Z:

    jelajah satu doniya?? mak aih..harap2 ada la rezeki utk itu..huhuhu

    BalasPadam
  14. @BDC:

    ko memang kena Ayen :-)

    BalasPadam