Jumaat, 28 Oktober 2011

Deng!

Misai siapakah ini..?
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku,
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan ai ai aishiteru
Terngiang-ngiang lagu nie dalam kotak gegendang telinga. ohh please!

Ada sesiapa volunteer nak ketuk kepalaku sekarang..?

34 ulasan:

  1. meh aku tolong ketuk! tapi dgn syarat ko kene tolong ketuk kepala aku jugak. eheheh~

    BalasPadam
  2. @GB:

    okeh, next time jumpe aku ketuk ek! kalo ko nak tambah aku cubit pun buleh..;)

    BalasPadam
  3. Apa kes lak main ketuk2 kepala ni? :)

    Misai Pak Ku Cing tu cantik.

    BalasPadam
  4. salam mas yg comel,

    akhirnya sampai juga kat blog maszuber ni
    otai rupanya 2009 tu ...hehe~


    p/s: meh...kak ati tolong ketukkan
    2-2 sekali..huhu :P

    BalasPadam
  5. ooo aishteru nye lagu ek siss hehehee...
    bunga2 cinta la ni ek... :P
    p/s: sis.. cantik giler2 picture permandangan kt banner sis niiii... jatuh chentaaaa....

    BalasPadam
  6. nak nak!!!!

    ai siap angkat dua tangan lagik

    hehehehe

    BalasPadam
  7. Misai kucengggggggggggggg :P

    BalasPadam
  8. Aisheteru nampak? Hihi

    Misai kucen tu byk kat rmh KC. Hihi.

    BalasPadam
  9. misai kucing ke ni...mano kucing nyer...hehe

    BalasPadam
  10. kesian kuceng tu kena curik misai dia.. kihkih

    awat jiwang tetiba nih?
    tapi suka jugak aishiteru tu.. haha.. so takleh tolong ketuk la

    BalasPadam
  11. oh lagu ni mmg kami laki bini pun suka...like!!

    BalasPadam
  12. @kak cik:

    sekali sekala memang perlu kena ketuk kepala nie..:)

    BalasPadam
  13. @kak ati:

    saya menulis memang dh lama tapi tak istiqomah jea..huhuu bior je macam tue..:-)

    tq sebab singgah :)

    BalasPadam
  14. @kakchik Ella:

    o yeke..bagus tue. buat ulam ke?

    BalasPadam
  15. @papa mitz:

    kucing menyorok malu sebab misai dia dah kena cabut. ;)

    BalasPadam
  16. @kak hani:

    heheeee, entahle kak. tetibe jiwang pule tengah malam semalam. kejap jea, skang dah ok dah ;)

    BalasPadam
  17. @wahida:

    agak best juga lirik n melodinya. :-)

    BalasPadam
  18. kepala ngah weng2 eks? ahahha.. itu misai, adik tucen yg punyos...

    BalasPadam
  19. ...kalau kepala diketuk, bunyik yg terhasil adalah.
    'kelekukk'..

    hehee..[D

    BalasPadam
  20. ooo ko ler rupanye curi misai kucing aku, padan ler bushido ilang pedoman! cis.

    BalasPadam
  21. tak perlu la diketuk. disapa saja. leh tak?

    BalasPadam
  22. amboi.. jiwang nye akak kite sorg ni...ingat kat sape tu??


    kak, poskad sampai dah,.tqqq ! :D

    comel gila.. hee

    BalasPadam
  23. @fatin:

    :-))))

    kalo bunyi pot pot macammnae pule? ;p

    BalasPadam
  24. @lily:

    ya ampun :)))))

    nanti aku kasi pulang balik yea. kasi salotip balik utk sambung :))

    BalasPadam
  25. @kemang:

    hmm x ingat sesiapa pun kemang, :)

    oit, ko baru dah ke? aiseh..lama tue baru sampai ke rumahmu....

    BalasPadam
  26. bunyi cam dah ada seseorang je.kalau dah ada , jangan lupa cik ina ye.

    BalasPadam
  27. @cik ina:

    unfortunately, still have no one la kak.

    kalo ade brita baik, saya roger akak yea. :-)

    BalasPadam
  28. mas,
    sori tau...tp aku mmg nyiampah dgr lagu ni..aku rasa nak ketip je mulut penyanyi tu dgn chopstik sbb mengada2 menyanyi gagap....aaa aaaa...pang!!! hahaha

    BalasPadam