Jumaat, 19 Oktober 2012

#TSDayOut: Asian Water Sport Village, Puchong


Dua minggu yang lepas, aku dan DanArif berkesempatan untuk join #TSDayOut di Asian Water Sport Village di Puchong. Itu adalah kali pertama aku join program dari Tourism Selangor. Hasilnya: BEST SANGAT!

Lokasinya terletak di Taman Tasik Prima Puchong. Iye tasik itu luasnya amat besor kome. Spot yang paling dalam adalah 60 meter katanya. Kalo konfiden sangat nak buat aktiviti di situ TANPA life jacket, memang mencari nahas la. Pemakaian life jacket adalah WAJIB di situ.

Selain dari aktiviti berenang dan kayak, ada banyak tube2 yang extreme untuk dicuba di situ. Di antaranya macam Banana boat, Evo Pro, Storm, Graphic Deck, Turbo Blast dan ada yang lain lagi kot..


Kalo nak berjemur pun buleh di sini. Tapi memang burn la wehh

Terjatuh2 aku naik tiub yang itu..

Sain otograp ke bang?

MEMANG TERBANG OKEH!!



Itu dia pemenangnya..
Masuk Harian Metro!
Partner in CRIME?
Pakej yang ada di Asian Sport Water Village ni kalo tak silap, untuk 6 jam dengan unlimited ride adalah dalam rm38. Pada aku memang berbaloi la. Sangat teruja untuk cuba semua tube sebenarnya. Tapi aku tak cuba yang buleh terbang tue.. Tak konfiden dengan diri sendiri masa tue. Macam susah jea nak buat. Tapi sebenarnya sedang jea, cuma HOLD TIGHT.

Hari esoknya, bangun dari tidur, memang sakit badan. Jadinya sebelum memulakan sebarang aktiviti di Asian Sport Village itu, buatlah sedikit REGANGAN!  
Untuk VIDEO semasa hari kejadian, buleh klik ke SINI. Thnx syg sebab rajin buat video. i memang pandai bab2 interprem neh ;)

p/s: Thanx to Tourism Selangor sebab organise aktiviti sebegini. Harap2 next time ada peluang nak join event2 yang lain!

18 ulasan:

  1. WOW sorg lagi retis dah timbol!

    BalasPadam
  2. amboihhhhh!!!!! hahaha tp yg penting asal dan arif nmpk mcm seorang abg yg besar dlm gmbr bersama2 kanak2 riang itew~ hehehe. jgn mrh naaaa~

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. ada la RaW kat sini..

      cer tengok bebetul? kene muka i lain sebab pakai spek itam? heheee

      Padam
  4. sayanggggggggggggggggggggggggggg cayunk sayangggggggggggggggggggggggggg!

    BalasPadam
  5. Hi partner in crime :p

    haha siot jer john.. kanak2 riang ko panggil dorg

    BalasPadam
  6. Bestnyaaa! Kalu naik yg terbang tu lagi heaven!

    BalasPadam
  7. uiks..kat puchong ke? ada eh? heheh mcm best jek....

    BalasPadam
  8. You need to be a part of a contest for one of the best websites on the
    net. I'm going to recommend this web site!

    My web-site: Free psn codes Have you

    BalasPadam