Khamis, 10 Mac 2011

Aksi 'dia' ketika tidur

agak-agak korang boleh tidor tak dicelah-celah 2 batang pokok, tergantung jea macam ini? Pandai betul ini binatang mencari angle walaupun dia berat..

Yang ini lagi seekor. Elok-elok dia duduk makan daun..abis jea terus tido macam nie. Posisi sama dengan masa makan cuma tutup mata sahaja bezanya.
Alahai..senang betul hidup dia kan..?

apa..comel?

ya, dia makhluk Tuhan yang comel walaupun tido 20jam sehari.

25 ulasan:

  1. memang comey...mana kau jumpa dia mas?

    BalasPadam
  2. dia tido 20 jam sehari?
    oke, aku jeles.
    oh!

    BalasPadam
  3. serius.saya teringin nak peluk haiwan ni~

    BalasPadam
  4. kangaroo saya pegang.
    koala bear tak dpt.

    susah nak hug.

    sebab koala kalau stress, dia akan mati. Serius.

    BalasPadam
  5. gambr first tu...tomei...
    ye ke klau stress dia akn mati... fragile nye

    BalasPadam
  6. aaa comellll sangat....... :D

    BalasPadam
  7. ammvoiii sonoknyer tido.. zoo perth been there done that.. ehehe

    BalasPadam
  8. alorrr.. comeynya dia tidoooo

    BalasPadam
  9. aih.. tahun depan wajib India yea mas.. aku kumpul duit niii :D (ye la sangat tang kumpul duit tu haha)

    BalasPadam
  10. @lyn:

    aku jumpe mase pi swan valley ari tue..

    BalasPadam
  11. @redTupai:

    hitula..4 jam jea dia sedor..adoi..

    BalasPadam
  12. @bujalX:

    itula la..tp dia tue sensitip sgt...bahaya kalo nak peluk. kalo usap jea bole la sket2

    BalasPadam
  13. @daddy ziyad:

    owh baru saya tau kalo dia stress boleh mati..

    siannye dia..

    BalasPadam
  14. @shy lady:

    kan kan..tomeiiii

    BalasPadam
  15. @GB:

    heheeeeeeeeeeeee. geram kan!

    BalasPadam
  16. @en_me:

    perth zoo saya x sampai lagi. yg nie kat caversham..

    BalasPadam
  17. @h4ni3:

    memang sgtttt comei...rasa cam nk cubit!

    BalasPadam
  18. @ayu:

    yeahhhhhhh

    delhi-jammu-srinagar-gulmarg. best yea kalo berjaya buat.

    serious kumpul tau!

    BalasPadam
  19. haiwan paling malas!








    kalau manusia paling malas
    tapi comel cemni, oke tak?

    kakaka

    BalasPadam
  20. @BDC:

    tetap x comel kalo manusia itu malas tp comel rupanya.

    BalasPadam
  21. comelnya... buat hadiah bagi aweks bagus tu... huhuhu..

    BalasPadam
  22. "Alahai..senang betul hidup dia kan..?" ....I LIKE

    BalasPadam
  23. comel giler lah!! siyes rasa nak peluk2...dia tdo 20 jam? alolololo....malasnya dia....

    BalasPadam
  24. Pakcik punya gaya tido lebih seksi... tertonggeng...!

    Ok, jangan bayangkan...!

    BalasPadam
  25. salam cik mas, nk tanye sikit.. ade email? hmm

    BalasPadam