Isnin, 14 Mei 2012

Refreshment

Bergelar bujang bukan lagi alasan berkurung atau malu. Ia 'diterima' sebahagian episod kehidupan atau kebiasaan. Ringkasnya bagi lelaki dan wanita bujang ini, tiada cacat celanya bergelar bujang atau asalkan ada keluarga yang prihatin, kerjaya terjamin serta lingkungan rakan-rakan yang memahami.

Lara sepi hati ditolak kerana dalam soal jodoh ia bukan sekadar bersandarkan ikhtiar, tetapi berpaksikan kepada ketentuan qada dan qadar. Memadailah, kesunyian itu dirawat dengan rakan, kerjaya, anak saudara, kerja-kerja sukarelawan dan bercuti merehatkan diri dan minda

Cinta boleh dicari, tetapi cinta tidak semestinya menjanjikan jodoh. 

Read more HERE.

17 ulasan:

  1. lek luhhhhhh...takde hal la kawin umur brapa punnn...takkan nak main sambar je kot kannnn...takkan nak makan cinta sayang jer kannnn...


    it's not your fault in looking for the better, trust me :) keep searching :)

    BalasPadam
  2. Cinta semata juga tidak menjanjikan bahagia. ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo semata cinta mmg x bole bawa ke mana

      Padam
  3. Setuju. Persetankan mulut mulut joyah yg menyibuk jaga hal dalam kain. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Positip, mulut joyah yg concern :)

      Padam
  4. yeaassss...
    akak ok aje?
    save the last for the best (relevant kah???ingat relevant tang makan aje..)
    chill out...see in different ways, different positive waysss...

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Some refreshment for those who concern terlebih di luar sana!

      Padam
  6. cinta ada kat mana-mana.kita hidup di kelilingi cinta. cinta tu perlu. yang jadi salah..cara kita mendefinasi cinta tu.

    bior single..jangan foreveralone. nanti sesia jadi geng dengan kera sumbang. ahahha


    *ahk..ayat mcm kap lam ya nga hahaha!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bole tahan la berbelitnye tue

      Hahahaah

      Padam
  7. dia ada di luar sana, the best one for u.. insyA..

    BalasPadam
  8. lead a happy + healthy life!


    thats it.

    :)

    BalasPadam
  9. love your life. itu pun cinta juga. :)

    BalasPadam