Rabu, 6 April 2011

Get an effort to try first (Always)


no one knows what you can do, UNTIL You Try.

so stop giving  damn excuses.

p/s: takkan asyik nak kena ketuk baru jalan. Bila ditegur bodoh-sombong, tak boleh terima pula.

17 ulasan:

  1. nak kena ada pencetus..he~~

    BalasPadam
  2. dia reluctant.. sbb tu banyak excuse..
    terminate jer dia.. bagi keje tu kat orang lain
    hehe

    BalasPadam
  3. kene ada pemangkin. hihik! (alasan~)

    BalasPadam
  4. bergerak cergas tanpa perlu di ketuk... setuju sis!!!

    BalasPadam
  5. @bujal:

    bole adakan pencetus dalam diri kita sendiri. x perlu bergantung pada orang lain..:)

    BalasPadam
  6. @h4ni3:

    hehee kalo kasi kerja pada org lain, nanti dia makan gaji buta jea tetiap bulan. kes macam nie perlu special treatment..

    BalasPadam
  7. @GB:

    setuju jika pemangkin itu diwujudkan dalam diri kita sendiri...:)

    BalasPadam
  8. situasi yg sama juga di sini.. bosan weh dgn org2 yg mcm ni...

    BalasPadam
  9. chantek gambo penukul dgn paku tewww.. ketuk jewwww.. ehehe

    BalasPadam
  10. @norh:

    kan, sgt bosan dan annoying..

    BalasPadam
  11. @en_me:

    gambor google pix yang punya..:)

    BalasPadam
  12. saya sangatlah setuju, bak kata orang dulu2 ..

    pucuk cemperai dalam perahu
    belum try belum tahu !

    BalasPadam
  13. @uncle lavendri:

    terima kasih di atas pantun itu. saya suka!

    BalasPadam
  14. ketuk aja kalau malas sangat..

    BalasPadam